~ * ~
Jag älskar min fysiska form-
I denna inkarnation/liv passar den
själen precis.
*/
Jag kommer aldrig att skapa och leva i ett "Då", ett "Innan", ett "Efter" eller "Senare". Och absolut aldrig som ett ex eller kopia. Jag skapar och lever som det original jag är. Och jag gör det "NU"!!
~ * ~
Jag har skapap en värld som är så underbar
att jag aldrig vill resa ifrån den.
*/
Jag kan inte kontrollera allting som händer - men jag kan kontrollera h u r jag reagerar på det. Det är min styrka.
~ * ~
Jag väljer vem och vad jag släpper in i min värld.
*/
Negativa tankar skapar inte det liv jag vill ha, men de påminner mig om det.
~ * ~
Tvätt är det enda som ska sorteras efter färg.
*/
Så som jag lever mitt liv, börjar med hur jag skapar mina dagar.
~ * ~
Om jag inte värdesätter den negativa
åsikten om mig, finns ju ingen anledning
till att bli förolämpad.
*/
Den enda respekt jag behöver är Självrespekt.
~ * ~
Jag har alla resurser jag behöver
för att göra det jag kom för att göra.
*/
Den rikaste av oss alla är den som har överskott av glädje i sitt hjärta. Ty den kan dela med sig av sin glädje och få tusenfalt tillbaka.
~ * ~
Kritisera aldrig någon.
Inte ens dig själv.
*/
Vi är alla kloka. Några före, andra efter.
~ * ~
Att "Älska sig Själv"
innbär att älska allt det goda i livet.
*/
Underverk behöver inte vara dramatiska.
~ * ~
Jag älskar mina tankar.
De talar om för mig att jag lever.
*/
Det som andra tycker är "annorlunda" hos mig är det som jag själv tycker bäst om.
~ * ~
Jag vet inte hur många problem jag har,
för "matte" är ett utav dem.
*/
Jag bestämmer om allting som rör mig. Till 100 %.
*******