Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 

Gräset är grönare på andra sidan

Jag har mina vänner. Jag har min familj. Jag har mitt liv.
Så varför är jag inte nöjd?
Jag strävar hela tiden efter mer. Jag vill alltid mer kärlek. Men jag känner mig inte tillräckligt bra. Jag tror inte jag förstår den kärleken jag redan har.
Jag behöver mer kärlek. Nu. Jag får ont i magen när jag tänker på det jag inte har. När jag tänker på det som jag alltid velat ha, det som jag aldrig fått.
Alla de gånger jag varit så kär så att mitt hjärta spruckit. Alla de gånger mina ögon glittrat för en person jag aldrig pratat med.
Det värker i mitt hjärta när jag tänker på det jag aldrig haft.




Fri vers av Bli Opersonlig
Läst 506 gånger och applåderad av 1 personer
Publicerad 2010-12-12 20:58



Bookmark and Share

  > Nästa text
< Föregående

Bli Opersonlig