Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 

Vänner

Utan vänner skulle jag slippa

Oroa mig för att mista lycka



Utan vänner skulle jag slippa

Känna mig utanför ibland



Utan vänner skulle jag slippa

Få ärr som åter rivs upp



Utan vänner skulle

Det vara ensamt



Utan vänner skulle

Livet vara tråkigare



Utan vänner skulle

Jag inte leva





Bunden vers av FeP
Läst 221 gånger och applåderad av 3 personer
Publicerad 2014-06-26 18:05



Bookmark and Share

  > Nästa text
< Föregående

FeP
FeP