Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 
Postop och IVA


Berlin eller Tampere


Varför står jag ut med.


Ärekränkning?


Och rent förtal?


Varför bär jag detta på mina axlar?


Ny flyger jag till.

Berlin eller Tampere.


Min plikt börjar att rinna ut.


Upplever mitt liv.


Just nu.


Som en sjuk.


Intensivvårdsavdelning.


Där det inte finns.


Post operativa avdelningar.


För jag vet att på Trauma avd.


Finns inte många postop.



Bara tysta avskedsrum.




Fri vers (Fri form) av Tommy Vähä-Rainio VIP
Läst 199 gånger
Publicerad 2018-07-07 02:08



Bookmark and Share

  > Nästa text
< Föregående

Tommy Vähä-Rainio
Tommy Vähä-Rainio VIP