Redan medlem?
Logga in
-- Då jag bara överlevde
Dom där månaderna då jag bara överlevde.. Bedövad och nätt och jämnt. När mörkret föll, och jag visste - en till lång tyst natt. Morgonen var utan lättnad. Och ytterligare en natt då luften knappt räckte. I all evighet utan skönjbar utgång.
Jag påminner mig. Att så var det, också.
Fri vers
av
Recycled Redhead 3.0
Läst 95 gånger och applåderad av 3 personer Publicerad 2024-08-13 16:56
|
Nästa text
Föregående
Recycled Redhead 3.0 |