Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 


--


Då jag bara överlevde

 

Dom där månaderna

då jag bara överlevde..

Bedövad

och nätt och jämnt.

När mörkret föll,

och jag visste -

en till lång tyst natt.

Morgonen var utan lättnad.

Och ytterligare en natt

då luften knappt räckte.

I all evighet 

utan skönjbar utgång.

 

Jag påminner mig.

Att så var det,

också.

 




Fri vers av Recycled Redhead 3.0 VIP
Läst 95 gånger och applåderad av 3 personer
Publicerad 2024-08-13 16:56



Bookmark and Share


  Lustverket
Ja. Backspegel är bra ibland.
2024-08-15

  KYREUS of Sweden
Livet självt, skälvande....
2024-08-13
  > Nästa text
< Föregående

Recycled Redhead 3.0
Recycled Redhead 3.0 VIP