Redan medlem?
Logga in
°Påminnelse-bön°
Fri vers
av
Sefarge
Läst 74 gånger och applåderad av 2 personer Publicerad 2025-02-09 07:52
|
Nästa text
Föregående
Sefarge
Senast publicerade
"Det finns inget större. .." "Bäst grava-den hund som ej lever" "Längtan till något-från andra. .." *Välsignelse eller Förbannelse?* ***Ovan Turist *** *Att handskas med någon-ting?* *Framtida test-ologiskt syfte* Poesi är hans lat(r)in
Se alla
Mina favoriter
så som tanter gör Bön Zugunruhe Nedre Hund St. Vitus dans aldrig ensam I en tid av missmod |