Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 


Moral

Jag lider inga kval
för min halvdåliga moral
om jag hade de
var jag tvungen att krypa på knä




Bunden vers (Rim) av Kungskobran VIP
Läst 135 gånger och applåderad av 4 personer
Publicerad 2025-03-30 22:13



Bookmark and Share


  Anya VIP
Jaa den där moralen, eller dubbelmoralen. Den har vi nog alla var till mans. Vissa vill ju gärna tro att de lever helt rätt.....men....
2025-03-31

  Marita Ohlquist VIP
Ser en man som är medveten om sina brister, men...
2025-03-31

  Blomma-Stjärna VIP
ja, världen är ju som den är och om några lider kval - lider de utan att vi som mänsklighet blir bättre -
Men ändå - tja...
2025-03-31
  > Nästa text
< Föregående

Kungskobran
Kungskobran VIP