Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 
(Lätt att bedja till sig själv,men ej till andra,utan bara dem känslo-kallt klandra?)


"Till den Ljudiska församlingen. .."




Runt om i världen
När ni ber för dem

De över 2000 som
blev mördade av
Hamas terror-dåd

Och de fåtal över
-levande i gisslan
som än finns kvar?

Bed även för de
över 20.000 barn
Ni själva mördat!


Och andra med
-människor som
än blir ihjälskjutna
vid "Gaza-remsan"

Bed även för dem
annars blir er Gud

Som ju är allas inter
-nationella Gud?

Väldigt besviken på eran
då dubbel-moraliserande
Guds tillbedjan? Amen!











Övriga genrer (Drama/Dialog) av Sefarge VIP
Läst 63 gånger och applåderad av 4 personer
Publicerad 2025-07-05 14:27



Bookmark and Share


  S.A.I. Steve Lando VIP
Väl ljudat om denna ensidiga bening som ofta sker, det behövs ju som vi vet två ben för att gå.
2025-07-05
  > Nästa text
< Föregående

Sefarge VIP