Redan medlem?
Logga in
|
(Lätt att bedja till sig själv,men ej till andra,utan bara dem känslo-kallt klandra?)
"Till den Ljudiska församlingen. .."
Övriga genrer
(Drama/Dialog)
av
Sefarge
Läst 63 gånger och applåderad av 4 personer Publicerad 2025-07-05 14:27
|
Nästa text
Föregående
Sefarge
Senast publicerade
*Att handskas med någon-ting?* *Framtida test-ologiskt syfte* Poesi är hans lat(r)in Angående Uppmärksamhet *Om levnads-längd. ..* *Till det i förväg ut-tömda. ..* Vid valet o kvalet i det sinande skvalet? Att finna något inuti/utanför
Se alla
Mina favoriter
så som tanter gör Bön Zugunruhe Nedre Hund St. Vitus dans aldrig ensam I en tid av missmod |