Redan medlem?
Logga in
Den jag är
jag är inte snygg men inte heller ful inte heller stygg rak är min rygg
jag är fulsnygg min spegelbild säger jag är okey det räcker för mig
kroppen är kramgo mjuk och len att känna mulligt mogen är fastän lite extra kilon bär
accepterar den jag är naturlighet jag förespråkar visst kan man ibland önska man vore en riktig skönhet
men det skulle inte vara jag då skulle kännas som nån annan jobbigt alltid vara vacker upprätthålla snygg fasad
nej, jag vill inte vara nån annan har hittat mitt inre jag som säger du är helt okey det räcker för mig
Fri vers
(Fri form)
av
Öknens Ros
Läst 84 gånger och applåderad av 7 personer Publicerad 2025-07-15 11:03
|
Nästa text
Föregående
Öknens Ros
Senast publicerade
Sommarlängtan Som jag är Citat Tvivel AI Tankar om... Samvetskval Värdering
Se alla
|