Redan medlem?
Logga in
|
Borde finnas en funktion som sparar längre brev vi skriver liksom de texter vi skapar, när maskineriet havererar och låter det skrivna försvinna ut i cyberspace ... Tillkom här i maj 2014 men saknar tyvärr bäst före datum ...
Jag skrev ett långt brev till dig idag ..... Ett brev
Övriga genrer
(Drama/Dialog)
av
Peter Stjerngrim
Läst 61 gånger och applåderad av 3 personer Publicerad 2025-07-18 20:00
|
Nästa text
Föregående
Peter Stjerngrim
Senast publicerade
Du fick aldrig en chans ... Om jag nu lyckats så många gånger i mitt liv ... Var gång jag söker finna ord ... Ambition och att vara målinriktad ... Det handlar inte om ytlighet ... Jag är bäst i hela Universum ... Så där alldeles i efterskott ... Ibland tänker jag på alla den dig ...
Se alla
|