Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 

Du levde i koja

Du levde i koja du levde i slott
och var så nöjd med allt som du fått
Du sökte en kvinna du sökte en vän
och hade inte funnit den än
Du levde lugnt och du levde hett
och gjorde kanske inte allt rätt
Du var så sorgsen du var så glad
och gjorde allt när andra dig bad
Du var en hjälte du var ett stöd
ingen som du hade sånt glöd

Du fick mitt hjärta du var så sann
och jag var glad att vi hade varann
Du var så modig du var så varm
minns hur du låg här vid min barm
Du var en vän du var mig kär
jag skulle önska att du var här
Du är ett minne du är min tröst
och när jag blundar hör jag din röst




Fri vers av mollypoet VIP
Läst 35 gånger
Publicerad 2025-07-19 10:20



Bookmark and Share

  > Nästa text
< Föregående

mollypoet
mollypoet VIP