Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 

Teoretisk frågo-ställning?


Vad vore livet på
Jordklotet utan

Scientologerna
Syndikalister o
Jehovas-vittnen?


***°°°***°°°***°°°
Solen skulle i vart
fall inte sluta skina
för det-eller?





Övriga genrer (Drama/Dialog) av Sefarge VIP
Läst 71 gånger och applåderad av 5 personer
Publicerad 2025-08-12 13:24



Bookmark and Share


  Kungskobran VIP
Ism skapar schism
2025-08-13

  Lena Staaf VIP
Det är så sant. Alla dessa -ismer behövs inte.
2025-08-12

    Sefarge VIP
Nej och ingen sol mer
Till Dig heller.Eller oss
andra som råkat avlida
Då behov av det ej
Längre finnes.
(Inte ens för
vissa smart
-skallar?)
;)
2025-08-12

  sphinx VIP
Solen skiner på alla. (Din dummer :) )Men olika mycket. Minst på de som bor i skuggorna...
2025-08-12
  > Nästa text
< Föregående

Sefarge VIP