Redan medlem?
Logga in
|
(De tog ju i.a.f bort "Tre kronor" symbolen ur sitt stats-vapen så nu är de ej ute efter Sverige längre
(De storvulna lille-bröderna på andra sidan om sundet)
"Vad har nånsin en Dansk gjort. .."
Övriga genrer
av
Sefarge
Läst 62 gånger och applåderad av 1 personer Publicerad 2025-10-11 12:50
|
Nästa text
Föregående
Sefarge
Senast publicerade
"Avhört vid det lilla stads-torget. .." "5 syskon över 100 år. .." *Till de utsattas försvar. ..* "Tids-linje att följa. .." En spelandes Mar-dröm °°°Äras den som äras bör?°°° "När han fyllde år. .." Klumpig-het?
Se alla
Mina favoriter
så som tanter gör Bön Zugunruhe Nedre Hund St. Vitus dans aldrig ensam I en tid av missmod |