Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 

Självmord


det sker över en miljon
självmord per år, globalt sett

det är normalt
























Fri vers (Fri form) av S.A.I. Steve Lando VIP
Läst 105 gånger och applåderad av 2 personer
Publicerad 2025-10-21 19:47



Bookmark and Share


  Skrivmaskin VIP
Ja det bör uppmärksammas. Innan det blir mer. Inte så bra med självmord inte mord heller, skulle vara normalt. Men det är vår vardag, sorgligt nog.
Mycket bra.ämne att skriva och läsa om. Det berör.
2025-10-22

  lodjuret/seglare VIP
Vad som är norm och normalt, är det som oftast ses som en konsekvens av att leva, resa och väljande av att vara. Som olyckan exempelvis, ofta en själv eller annan individ upphov till, av tanklöshet, glömska eller frivilligt slarv. Så ibland är du alltså en olycka, en lycka eller bara är. Att läsa andras texter kan vara just givande, tanken samt känslan även drivande.
2025-10-22

  Notarius publicus:Sten Wiking VIP
Självaste livet är ett självmord anstiftat av föräldrarna.
2025-10-21

    taiji
det är mycket som är normalt nuförtiden
2025-10-21
  > Nästa text
< Föregående

S.A.I. Steve Lando
S.A.I. Steve Lando VIP