Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 

Här är vi nu...

I slutet av en historia,
som började så bra.
Ett livsöde är fullbordat.
Gråt lite grand - det lättar,
men förändrar ingenting.
Någon borde ha ingripit.
Kanske Gud?
Men, jag glömde, förlåt!
Det är visst tveksamt om Du finns?
Men om Du hade funnits, Gud,
visst skulle Du ha gjort något?




Fri vers (Fri form) av Stardust VIP
Läst 57 gånger
Publicerad 2026-02-01 14:55



Bookmark and Share

  > Nästa text
< Föregående

Stardust
Stardust VIP