Redan medlem?
Logga in
Jag växte upp längst ned till vänster. Ovanför mors rullator ser man det som var mitt rumsfönster. Nu bor det andra där. C'est la vie. VAD ÄR DET SOM NÄRMAR SIG CITY?Vad är det som närmar sig city? Jo, det är ju våren - min vän! Den ogillas av idioter men jag bara älskar den Tids nog ska all snö vara borta Tids nog blir det knoppar och blad Ett gäng vintertöntar får ångest ty sen kommer SOMMAREN!
LARZ GUSTAFSSON 5/2 2026
Bunden vers
(Rim)
av
Larz Gustafsson
Läst 47 gånger Publicerad 2026-02-05 14:03 |
Nästa text
Föregående
Larz Gustafsson |