Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 


En påsk jag gick

Jag minns så väl en påsk för så länge sedan
en påsk i kärlekens och åtråns förväntansfulla dur 
minns hur den förvandlades i fasa och skräcks moll
Det var första gången jag gick då jag borde ha stannat

i det jag är och nu denna påsk
i moll en ensam feg vandrare




Fri vers av Yang VIP
Läst 55 gånger och applåderad av 2 personer
Publicerad 2026-04-03 09:44



Bookmark and Share

  > Nästa text
< Föregående

Yang
Yang VIP