Redan medlem?
Logga in
|
ur Billiga dikter
En källa av barmhärtighetÅngerns sinnesintryck Om gjort är gjort Vad skulle du ändra på Om du fick leva om ditt liv?? Lägga på mer solkräm När solen skiner starkt?? Eller ändra på dåliga tankar du skäms över Att du tänkt med din eviga själ? Handlingar du gjort i affären? Eller bakom det privatas sfär? Gjort är gjort och kan inte göras ogjort Sa en man med en gnutta fatalism Men sedan och NU då ? Vad ska du göra sedan? Undrade en kvinna När hon ringde hem till mig Jag ska ångra en del i mitt liv Och tänka om hur jag vill göra sedan Tänkte jag efter det Ty ånger är början på rättfärdighet För en syndare Ur en källa av barmhärtighet Öses mängder av nådens frukt I förlåtelse sänd av Gud
Taleptox skrev Den 20260424 <+> |
Nästa text
Föregående
Taleptox |