Redan medlem?
Logga in
Nej, jag är inte konstnär från början, men hela släkten är 'konst-ig'... För en hel del år sedan nu var det en film där hela huset sprängdes i bitar och sedan stod i full låga, någon brände ett riksdagshus, någon sprängde torrdasset i luften Väderlek
Prosa
av
lodjuret/seglare
Läst 44 gånger och applåderad av 2 personer Publicerad 2026-05-07 19:19 |
Nästa text
Föregående
lodjuret/seglare |