Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 

mjölk

nu börjas det
natten har
sänkt sig
och inne
i finrummet
sitter jag
i favoritfåtöljen
och mår pyton
vad gör jag
när jag inte
har novalucol
jo jag'
tänker dricka
ett glas
mjölk
och hoppas
på saker




Fri vers av SIDA GULDPOJKE
Läst 38 gånger och applåderad av 2 personer
Publicerad 2026-05-08 22:51



Bookmark and Share

  > Nästa text
< Föregående

SIDA GULDPOJKE
SIDA GULDPOJKE