Redan medlem?
Logga in
|
Men mina barn då? De är en del av mig och inte någonting jag behöver önska mig ... ... Att de mår bra och att jag får vara tillsammans med dem så ofta jag får vet de redan att jag alltid önskar och vill - idag, imorgon liksom igår ...
Vad jag önskar mig i Julklapp ...... i år liksom
____________________________
Övriga genrer
(Drama/Dialog)
av
Peter Stjerngrim
Läst 35 gånger och applåderad av 2 personer Publicerad 2026-05-15 18:19 |
Nästa text
Föregående
Peter Stjerngrim
Senast publicerade
Så där alldeles i efterskott ... Ibland tänker jag på alla den dig ... Kanske är det lite för mycket begärt ... Du närmar dig inte ens det absoluta bottenläget ... Tiden i sig ... Om det du förmedlar i skriftad form ... Liten påminnelse om regler för polisens vapeninsatser ... Hur många förstår telefonkioskens syfte ...
Se alla
|