Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 

Lyckorus


Efter att alla mina drömmar
Hade besannats
Satt jag kvar en stund
I lyckoruset

Jag funderade på
Ifall jag hade blivit lycklig




Fri vers av Någorlunda
Läst 37 gånger och applåderad av 1 personer
Publicerad 2026-05-15 23:41



Bookmark and Share


  inathreepiecesuit VIP
tänk vilken fin känsla. fin och enkel men sällsynt. väl beskrivet i all sin enkelhet. där man sitter och funderar allt för sällan.
2026-05-16
  > Nästa text
< Föregående

Någorlunda