Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 

Va ska det stå på din gravsten ?


Det här till exempel:

"Du gillar att se ner på folk va !

Förlåt !

Jag älskade att leva.

Jag var gift, tänkte på båda två och det hjälpte mig genom allt.

Några visdomsord från underjorden.

Gunnar".




Fri vers (Fri form) av Gunnar Hilén VIP
Läst 64 gånger och applåderad av 1 personer
Publicerad 2026-05-16 19:54



Bookmark and Share


    Sefarge VIP
"Slapp att bli till en staty
som duvor skitar på"

Och

"Den ende som litet
saknade mig var min
hängivne psykolog. ."
;)

2026-05-21

  Onomatoprofet VIP
Jag ångrar ingenting.
Jag ljög.
2026-05-17

  Jacob Sjöstrand VIP
"Det var det"

Snott från en gravsten på Assistens i Köpenhamn. Väl värd ett besök: en lite mer avspänd kyrkogård (på danskt vis).
2026-05-16

  Gunnar Hilén VIP
Men för fan fina du, du är ju redan död om du lligger i graven...hihihi
2026-05-16

  J.Lindberg VIP
"Ge mig gift att dö eller drömmar att leva" ska det stå i min dödsannons. Om jag har råd med någon. Helst ser jag att man knuffar ned mig för trappen och sopar mig under mattan.
2026-05-16

  sphinx VIP
"Kom och hälsa på"
2026-05-16
  > Nästa text
< Föregående

Gunnar Hilén
Gunnar Hilén VIP