Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 

Iiiihhh






Jag har vaknat klockan fyra på morgonen och var deprimerad?! Det kan bara betyda en sak jag måste beställa! Kanske inte! Får se hur fri jag är idag. Jag har klickat i förut en massa rosa inredning och det är fint! Rosa filtar och blommiga kuddar! Massor med fina rosa klänningar! Det går inte att sova och jag som hade klockan på två idag skulle sova ut rejält… men skitsamma om man inte är trött… det dåliga är att jag kommer inte orka göra så mycket idag… var sent hos mor och far igår fyllde på vatten i poolen… ska gå dit idag med… beställde latuda och levomepromazin innan jag somnade… kanske skulle ta en mjukglass idag? Åkte till min partner igår kväll han fick kolla oljan i min bil var fruktansvärt nervig igår när jag skjutsade mormor och morfar för har velat kolla oljan länge men glömmer hela tiden nu kan jag vara lugn… men spolarvätskan började varna när jag åkte hem… vi ska handla mat idag… jag kör med mina sallader… det håller ett jämnt blodsocker blir inte så sötsugen eller hungrig… men ska köpa något att dricka och isglass… jag är mycket lyckligare nu fy fan va jag mådde när jag vaknade usch! Stod och räknade prillor igår 250 stycken vi delade på en påse… undrar om jag måste beställa? Det vore inte så bra jag är nästan uppe i sextusen… och det ska bli en regnig sommar va fan ska jag med allt till? Försökte ta ett lån på banken igår men fattar inte hur man gör… fick det iaf inte… inte konstigt heller… det går inte att nolla en kreditkortsskuld… bättre om farsan betalar men fasar för det samtalet… det kan bli en bra dag idag fastän bara sovit tre fyra timmar… får se vad man hittar på….







Fri vers av Madeleine Eriksson
Läst 28 gånger och applåderad av 1 personer
Publicerad 2026-05-28 06:28



Bookmark and Share

  > Nästa text
< Föregående

Madeleine Eriksson