Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 

till dig

Jag skriver här något gulligt.
en dikt diktad till dig.
Jag hoppas du förstår den,
för den är skriven av bara mig.

Min tankar svävar runt,
jag tänker på något bra.
Jag kommer på något vackert,
det var något du en gång sa.

\"Du är vacker i mina ögon\"
jag minns det som igår.
Jag rodnar än idag,
det fyller igen öppna sår.




Fri vers av cleo
Läst 311 gånger och applåderad av 2 personer
Publicerad 2007-01-16 11:41



Bookmark and Share


  Flickan*i*L*för*Lycka*
Vackert, och så ömt, verkligen bra skrivet i det ista stycket också:)
2007-01-30
  > Nästa text
< Föregående

cleo
cleo