Redan medlem?
Logga in
Ta min hand så dansar vi bomullsfrost....
Fri vers
av
lovisaB
Läst 459 gånger Publicerad 2007-03-04 21:57
|
Nästa text
Föregående
lovisaB
Senast publicerade
Vi förlorade oss själva och jag blev en djävulsverk jag kommer igen min vän - när allt är på riktigt - men inte förrens då. En sista förtvivlan(om herrn bara visste vad han efterlämnat) Och nu mitt hjärta är jag för alltid din andra hälft på havets botten Utan regler inget spel Om du inte viskar ett vackert ord i mitt öra(kommer jag snart inte finnas alls) Må hennes sorgsna Djävulsjäl brinna i lögnernas stad jag minns nu och inga snubbelsnår kan ta det från mig
Se alla
|