Redan medlem?
Logga in
UPPMÄRKSAMHET.Jag har förtillfället slut på ord, men vänta bara..snart kommer det nya. Ni borde i vilket fall som helst läsa mina andra inlägg om ni har tråkigt. Inte en chans att ni kommer få det tråkigare om ni läser, däremot roligare.
Fri vers
av
jaghar4kronor
Läst 418 gånger Publicerad 2007-11-08 10:30
|
Nästa text
Föregående
jaghar4kronor |