Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 

UPPMÄRKSAMHET.

Jag har förtillfället slut på ord, men vänta bara..snart kommer det nya. Ni borde i vilket fall som helst läsa mina andra inlägg om ni har tråkigt. Inte en chans att ni kommer få det tråkigare om ni läser, däremot roligare.




Fri vers av jaghar4kronor
Läst 418 gånger
Publicerad 2007-11-08 10:30



Bookmark and Share


  Larz Gustafsson VIP
Dina inlägg är mycket tänkvärda.
2007-12-19

    ingvar
Absolut! Så sant.
Ingvar
2007-11-08

  Betlehemsstjärnan
Hinner inte just nu men lovar att jag ska!!
Så du går inte säker *ler*//B
2007-11-08
  > Nästa text
< Föregående

jaghar4kronor