Redan medlem?
Logga in
|
när man bär på självförakt...
SVARTA ÖGONi min spegelbild:
Fri vers
av
NågonAnnans
Läst 493 gånger och applåderad av 3 personer Publicerad 2007-12-30 00:51
|
Nästa text
Föregående
NågonAnnans |