Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 

Minns du oss?

Minns du oss?
Minns du det vi hade?

Eller är det bara något
i ditt förflutna som du tränger undan?

Jag minns!
Allt ifrån vår första kyss
till den dagen då vi skiljdes åt

Jag vill inte glömma det vi hade
och jag hoppas att du inte heller gör det

En dag kommer vi nämligen
bli gamla och minnas allt vi hade

och jag,
jag kommer le åt det och minnas oss med glädje
och du . . .
jag hoppas att du gör det samma.




Fri vers av Delfin
Läst 205 gånger
Publicerad 2008-02-18 23:23



Bookmark and Share

  > Nästa text
< Föregående

Delfin