Redan medlem?
Logga in
|
Om att knappt vara en egen person..utan bara någons bihang. En blomma i någons midsommarkrans
Jag är inte blåklint och prästkrageJag vill inte vara
Fri vers
av
Ida Nilsson
Läst 878 gånger Publicerad 2005-07-12 23:01 |
Nästa text
Föregående
Ida Nilsson |