Redan medlem?
Logga in
|
öh hej
vakuum
någonstans
det bultar och svider och skräms det lever mer än vad jag någonsin gjort i hela mitt liv
jag har inte kännt något djävla kreativt flöde på åratal.
för för det allra mesta
vakuum.
Fri vers
av
TedEdFred
Läst 497 gånger och applåderad av 2 personer Publicerad 2009-07-17 19:06
|
Nästa text
Föregående
TedEdFred |