Redan medlem?
Logga in
|
En sak min mamma hittade som min bror skrev för längesedan!
(inga rättanden kände att det förlorade känslan då.)
Min sötaste bror, någon gång på lågstadiet.Jag älskar alla tjejer
Fri vers
av
elinbelin
Läst 341 gånger och applåderad av 2 personer Publicerad 2009-08-31 23:21
|
Nästa text
Föregående
elinbelin |