Publicerad 2010-07-20 18:38 av grubbleri




det var så vackert

det är så vackert.
så vackert så man tappar andan.

jag står stilla, jag kan inte röra mig.

det är så vackert.
så vackert så man får ont.

jag vill känna mitt hjärtas slag, men jag kan inte röra mig.


nu är det borta.


det var så vackert och nu är det borta.
borta, och kommer aldrig att komma tillbaka.





Texten är utskriven från Poeter.se
Författaren grubbleri med Poeter.se id #34119 innehar upphovsrätten