Publicerad 2010-11-03 17:00 av Tothem

Vila i frid       en vanlig hälsning från efterlevande. Jag längtar dit... till friden




Med blicken bortom



Med blicken bortom

till de som gått före


längtan klöser mitt inre

lämnar stora sår


fördämningen brister

lavinen rasar

obehindrat


lägger mig ner

denna gång

för att äntligen


äntligen...


få dö

 

 

 

 

 





Texten är utskriven från Poeter.se
Författaren Tothem med Poeter.se id #521 innehar upphovsrätten