Publicerad 2010-11-03 17:00 av Tothem
Texten är utskriven från Poeter.se
Författaren Tothem med Poeter.se id #521 innehar upphovsrätten
Vila i frid en vanlig hälsning från efterlevande. Jag längtar dit... till friden
Med blicken bortom
Med blicken bortom
till de som gått före
längtan klöser mitt inre
lämnar stora sår
fördämningen brister
lavinen rasar
obehindrat
lägger mig ner
denna gång
för att äntligen
äntligen...
få dö
Texten är utskriven från Poeter.se
Författaren Tothem med Poeter.se id #521 innehar upphovsrätten