Publicerad 2010-11-21 19:15 av mickeko




Hur man än vänder sig...

Varför i helvete måste man kämpa så jävligt för att någon ska se? Är det ingen som tittar själv?

Vad står du och stirrar på? Jag är ingen jävla dokusåpa på TV ska du veta, det här är verkligen jag!

Varför i helvete måste folk lägga sig i utan att man ber om det? Är det ingen som klarar av att sköta sig själv?





Texten är utskriven från Poeter.se
Författaren mickeko med Poeter.se id #30673 innehar upphovsrätten