Publicerad 2010-12-19 17:28 av grubbleri




igen

det jobbiga är
att nu är det bara jag kvar
själv, ensam
igen

det konstiga är
att det känns så mycket mer nu
så mycket mer själv, så mycket mer ensam
igen





Texten är utskriven från Poeter.se
Författaren grubbleri med Poeter.se id #34119 innehar upphovsrätten