Publicerad 2011-04-24 15:55 av sanrie
Texten är utskriven från Poeter.se
Författaren sanrie med Poeter.se id #17431 innehar upphovsrätten
för mina andetag går vilse i spelets labyrint
när vi sagt godnatt
och dörren stängs
det är då jag kan andas
igen
det är då jag blir till mig
och jag vaknar
för jag vet inte vem jag är
här
jag vet inte vilken roll jag ska
spela
för jag vill inte vara med
egentligen
jag vill inte spela spelet
inte med er
inte med någon
men det är bara så jävla svårt
att komma undan
då pjäserna står uppradade
och reglerna tapetserats
på fasaden
Texten är utskriven från Poeter.se
Författaren sanrie med Poeter.se id #17431 innehar upphovsrätten