Publicerad 2013-05-15 23:13 av ensamvargen

Godnatt


Sömn

På natten ligger jag vaken.

Väntar på att jag ska somna.

Jag vrider och vänder mig.

Men inget händer.

Trots att jag tagit mina mediciner.

Så lugnar jag inte ner mig.

Och mörkret är så stort.

Att jag inte förstår hur jag inte kan somna.





Texten är utskriven från Poeter.se
Författaren ensamvargen med Poeter.se id #44632 innehar upphovsrätten