Publicerad 2013-08-11 20:32 av grubbleri




rubrik

sanningen är att jag tycker om att känna så här.
att ha ont i hjärtat.
att känna att mitt hjärta slits itu vilken sekund som helst
av all sorg,
av allt de vackra.

jag tycker om det för att det är det enda som gör mig speciell.
det är det enda som gör att jag känner.
det är det enda som får mig att känna inre ro.


i detta tillstånd kan jag dö.
det finns ingenting som jag ångrar.





Texten är utskriven från Poeter.se
Författaren grubbleri med Poeter.se id #34119 innehar upphovsrätten