Publicerad 2016-01-02 22:29 av Alexander Gustafsson

Not hating. Just saying.


aning har jag ingen...

... jag är som en blind man. Känner mig fram även om kylan svedar handen. Va fan skulle jag annars göra?
Och vad gällande ångest... Folk ger ångesten för mycket makt. För mycket punch. Tycker jag. Jag må ha fel. Å de har hänt en massa gånger förut. Men när man cyklar. Så cyklar man en distans med fötterna och en med huvudet. Och det kanske inte är jämförbart. Men det kan också vara det. Men vilken av distanserna tror ni är jobbigast? Den fötterna/ benen gör. Eller den distansen huvudet gör... Tror du benen bryr sig ifall det blåser mycket? Om det är en jävlig uppförsbacke? Att det gör ont i... Röven. Hjärtat. Ryggen... eller är det huvudets oro..?





Texten är utskriven från Poeter.se
Författaren Alexander Gustafsson med Poeter.se id #27108 innehar upphovsrätten