Publicerad 2016-05-27 02:13 av Omedvetandet
Texten är utskriven från Poeter.se
Författaren Omedvetandet med Poeter.se id #39287 innehar upphovsrätten
I alla väder
I vått och torrt, i surt och grått.
Finns det något jag inte förstår.
Hur du och jag hur kasst vi än mått, ställt upp för varandra.
Som om det är vi mot alla andra.
Även när skiten är svår.
En sak vill jag ut i världen och skrika.
Så högt att benen ger vika.
Även om vi är sämst.
Är du min bästa vän.
Texten är utskriven från Poeter.se
Författaren Omedvetandet med Poeter.se id #39287 innehar upphovsrätten