Publicerad 2019-08-05 23:48 av ingenmening
Texten är utskriven från Poeter.se
Författaren ingenmening med Poeter.se id #47855 innehar upphovsrätten
Att göra intet
Åter har jag gjort intet
börjar bli bra på det
talang tror jag det kallas
när man är bra på det man gör
och gör det bättre än andra.
Det vore kanske bättre
att ha talang för något
som inte var att göra ingenting.
Men som man säger
man ska göra det man är bra på
så då tänker jag
att jag gör ingenting
för det är jag bra på.
Texten är utskriven från Poeter.se
Författaren ingenmening med Poeter.se id #47855 innehar upphovsrätten