Publicerad 2020-02-25 10:14 av Somatisering
Texten är utskriven från Poeter.se
Författaren Somatisering med Poeter.se id #75154 innehar upphovsrätten
Om man bara tar och tar
Med mig behöver du inte vara social
Eller hal
Slappna bara av
Kompis jag ser dig
Hur du försöker vara normal
Mitt i en jävla kris
Hur du pendlar mellan skräck och hybris
När du klöser i marken för att klamra dig kvar
För att sen sväva i väg som du druckit av heliga graal
Kompis du gräver din egen grav
När du vaknar upp och inte vet var
Jag kan läsa dina tankar
När du går igenom dina fickor och tänker
Fan inget kvar
Men på alla frågor finns det flera svar
Fast jag lovar dig kompis
Man får inget
Om man bara tar och tar
Texten är utskriven från Poeter.se
Författaren Somatisering med Poeter.se id #75154 innehar upphovsrätten