Publicerad 2020-04-25 12:54 av Somatisering




Hela vägen

Jag har inga problem med att ni kallar mig dum
För även om jag har ganska lite i huvudet
Har jag det mesta i mitt hjärta
Och min smärta är egentligen min vän
Som påminner mig om att jag lever än
Och lyckan är all kärlek som gör det värt att bära den
Hela vägen
Genom snö
Genom regn
Genom helvetet på jorden
För att himmelen kommer sen





Texten är utskriven från Poeter.se
Författaren Somatisering med Poeter.se id #75154 innehar upphovsrätten