Publicerad 2021-08-20 15:53 av siv birgitta.a.




vem är det som gnäller

som gnäller o klagar.
är du bättre en jag.
alla har vi olika .
tolkningar o värderingar.
.vi har olika värderingar.
tur satt vi är olika
ändå tjafs hit o dit.
du är du jag är jag.
alla tycker olika.
så är det bara.
aceptera varandra.
som den är.
jag gör det bästa .
jag är glad alt.
jag fått uppleva-..
ju mer man fått uppleva..
ju mer förstår man sin medmänniska .
då gör man bara det bästa,
vi är olika tycker olika,
jag skriver pricis som jag känner.
av birgitta skrev nu.





Texten är utskriven från Poeter.se
Författaren siv birgitta.a. med Poeter.se id #184714 innehar upphovsrätten