Publicerad 2024-01-18 11:51 av Rakel Stenmark

Stup i ett ”skottår ” alltså


Skottar snö som andra varje år

Blev nyligen påmind om att det är skottår i år. Jaha, det är
därför som man så ofta skottar så mycket snö stup i ett.
…aha…
:)

Copyright Rakel Stenmark





Texten är utskriven från Poeter.se
Författaren Rakel Stenmark med Poeter.se id #230215 innehar upphovsrätten