Publicerad 2006-08-26 14:23 av Kurdi E. Kara

Har man alltid.


Rädslor

jag hänger på gallret
en dimmig natt
jag hänger på vägen
och jag väntar på en ny höst
då jag kan falla åter

det gör så ont, älskling
jag vill gråta långt inifrån
mitt liv följer inte årstiderna
jag väntar på dig som en ny årstid
det gör ont, älskling

en ny upplevelse, öga mot öga
i ensamhet
det är någon där, ensam
vi är så ensamma där
vi ser varandra i ögonen
och faller.





Texten är utskriven från Poeter.se
Författaren Kurdi E. Kara med Poeter.se id #10390 innehar upphovsrätten