Publicerad 2025-06-27 09:54 av soligajag_1

Fått låna en bild av en vän på Facebook.


Önskar er en fin sommar

Nu vill jag önska er alla
fina vänner här en fantastisk och en avkopplande sommar med bus, gott och trevligt samkväm.

Njut så mycket ni kan av solen.
Sedan placerar jag min lekamen i skuggan så huvudet orkar . .

Maten och det goda i livet ger mig allt och mer därtill.

Varma kramar till er alla fina vänner.





Texten är utskriven från Poeter.se
Författaren soligajag_1 med Poeter.se id #41651 innehar upphovsrätten