Publicerad 2026-04-08 10:06 av soligajag_1

Lånat ett foto från pixabay


God morgon

Som om det inte räåcker att man har ont i kroppen och knoppen ,
då börjar det rinna i näsan utav bara sjutton.

Fasiken alltså , jag som bara hatar att vara förkyld , då bryter jag hellre
ett ben eller en arm.

Blir hemma och snorar .
Pust och stön.

Önskar er alla en fin Onsdag med värme och sol.

Soligajag_1





Texten är utskriven från Poeter.se
Författaren soligajag_1 med Poeter.se id #41651 innehar upphovsrätten