Publicerad 2026-06-23 07:25 av Bengt J Malmsten
Texten är utskriven från Poeter.se
Författaren Bengt J Malmsten med Poeter.se id #234263 innehar upphovsrätten
Ibland är det roligt att leva!! - särskilt när min ryggsäck är på plats, igen!
”Tack Jehova”
Jag tänkte högt och skrev i sökfältet på min mobil: ”Tack Jehova!” (för min borttappade ryggsäck på extrabussen 18H, den chauffören hittade min ryggsäck). Som svar, via AI kunde jag läsa =
”Det är fint att du är tacksam. Jehova är det namn som används för Gud i Bibeln. Många väljer att visa sin tacksamhet för livet och allt det goda genom att be eller sjunga.” (med hänvisning till JW.org).
Hälsar Bengt Malmsten
Texten är utskriven från Poeter.se
Författaren Bengt J Malmsten med Poeter.se id #234263 innehar upphovsrätten